niedziela, 19 czerwca 2016

Egzaminy O.o

Dzień doberek!

Miałam nadzieję, że po maturze będę miała więcej wolnego czasu na bloga, ale niestety przygotowania do egzaminów mnie przygniotły.

Już jutro jadę... :D

Jestem jednocześnie podekscytowana i przerażona, nie wiem co bardziej. W ciągu najbliższych dwóch tygodni dowiem się, czy którakolwiek ze szkół teatralnych chce mnie widzieć na kolejnych etapach eliminacji, a z kolei już w połowie lipca będę wiedziała, czy chcą mnie widzieć w swoich progach od października... Czyli, właściwie w najbliższym czasie, będą się ważyć moje losy na najbliższy rok... >.< 

Ale cieszę się. Cały rok ciężko pracowałam, myślę, że dałam z siebie więcej niż 100% i mam nadzieję, że zostanie to docenione. :)

Dla zainteresowanych:
- wtorek, 21.06: Łódź
- środa, 22.06: Warszawa
- piątek, 24.06: Kraków
- czwartek, 30.06, Wrocław

Życzcie mi powodzenia, trzymajcie kciuki! <3

6 komentarzy:

  1. Gosia trzymam kciuki z całych sił ♥♡♥ Będzie dobrze ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Małgosiu,powodzenia,ściskam kciuki z całych sił��✊Marta logopeda��

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, słońce :* Niestety już po, ale i tak love <3

      Usuń