niedziela, 7 grudnia 2014

Motywacja, part V

Dzień doberek.!

Dzisiaj dawka inspiracji i motywacji. W szkole mam strasznie dużo zadań, ale pod koniec przyszłego tygodnia pojawi się post o listopadowym SHAPE. Tym razem płyta, którą dołączyli jest ŚWIETNA.!!! Spodobała mi się już przy pierwszym oglądaniu, a po dwóch treningach stwierdzam, że warto ją kupić :).
 


Ucięło :(. Trening na 100 kalorii. 40 pajacyków. 10 pompek. 20 przysiadów. 30 brzuszków. :)

Poprzedzić rozgrzewką, zakończyć rozciąganiem i będzie taka figura <3.
 

Chcesz wcześniejszych rezultatów.? Proste. Pracuj ciężej.

 
A więc wyrzucamy wagi i kupujemy miarki.!! ;)

Jak mi się to podoba.! <3.

Trenuj ciężko, a w przyszłym roku wszyscy powiedzą "O cholera.!"
 
Idealnie *.*
 
Źródła obrazków: aplikacja weheartit, bezuzyteczna.pl, reszta internetów

PS: Obrazki nie są wstawione tak idealnie, jakbym chciała i moja dusza estetki krwawi, ale mój komputer się mnie w ogóle nie słucha -.-.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz