środa, 14 grudnia 2016

Ojciec Adam Szustak :)

Dzień doberek!

Od czasu do czasu dzielę się z Wami różnymi ciekawymi kanałami na YT albo przedstawiam Wam osoby, które są dla mnie ważne lub mnie inspirują. Dzisiaj przyszedł czas na turbo człowieka, który jest kimś wyjątkowym w swoim zawodzie, a mnie wirtualnie wspiera i prowadzi duchowo. Mój kumpel (pozdrowienia, Ziemniaku!) stwierdził, że Szustak to taka duchowa Chodakowska. Coś w tym jest :P




Ojciec Adam Szustak, dominikanin prowadzi rekolekcje i wykłady na całym świecie, a także nagrywa mnóstwo filmików na kanale Langusta na palmie na YouTube. Porusza różne tematy - od długich wykładó tematycznych, przez okresowe rekolekcje po vlogi z różnych ciekawych miejsc świata, w których akurat się znajduje.  Wysłuchałam całej serii „Plaster miodu” (piękne, spokojne, wieczorne rekolekcje na Adwent 2014 - klik), „Jeszcze 5 minutek” (poranne rekolekcje na Adwent 2015 - klik), a 1 listopada rozpoczęłam co rano oglądać kilkuminutowy „poradnik” o Nowennie Pompejańskiej (pomaga! rili! - klik).



O. Szustak ma w sobie tyle dystansu do siebie i poczucia humoru, a także bardzo ciekawe podejście do spraw wiary. Ma ogromną wiedzę, jak każdy dominikanin, którą potrafi przekazać w atrakcyjny, ciekawy sposób. Tłumaczy Pismo Święte tak, aby każdy zrozumiał, o co tak naprawdę chodzi. Prowadził także świetną serię „Ballady i romanse”, w której przechodzi związek od etapu zakochania, do rozstania/ślubu.



Klik
O. Szustak prezentuje takie oblicze Kościoła, jakie chciałabym prezentować wszystkim ludziom spoza Kościoła. Wydaje mi się też, że każdy znalazłby na kanale coś dla siebie. Do osób wierzących: poklikajcie. Już za trochę ponad tydzień Boże Narodzenie, może warto posłuchać ;)

Wszystkiego dobrego! :*

Źródła zdjęć: gdansk.gosc.pl oraz stacja7.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz