środa, 18 lutego 2015

Jedzonko ;>

Dzień doberek.!

Bardzo dawno nie było nic na temat jedzenie, co z resztą w ogóle mnie nie dziwi, skoro ze mnie taka noga w kuchni, ale pozbierałam trochę ciekawostek, przepisów i inspiracji, więc się nimi dzielę ;).


Ostatnio czytałam też gdzieś, że dobrze jest wypić mleko po treningu - działa jak napój izotoniczny i uzupełnia białko ;)

10 smakołyków, które pomogą spalić tkankę tłuszczową na brzucholu: wiśnie, owoce morza, jabłka, awokado, arbuzy, pomidory, seler, makaron z wodorostów, banany, grejpfruty <3.

Tego wszystkiego może tłumaczyć nie (jakby ktoś miał problem to proszę dać znać w komentarzu :* ). A pomysły fajne- człowiek czasami zapomina, że coś ciekawego można zrobić xD
 
Smacznego.!! :*
 
Źródła obrazków: (zawarte na obrazkach)-internety


3 komentarze:

  1. Nie powiem, zaciekawiłaś mnie tym "zero tłuszczu po treningu, nawet zdrowego!" i "zero warzyw". Zaraz sobie wygoogluję dlaczego. Odnośnie bananów, przesyłam linka, do tego cudownego owoca :P : http://potreningu.pl/articles/1428/banan-po-treningu-czemu-nie
    Może i kaloryczny, ale dużo bardziej wartościowy niż równie słodki batonik :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten obrazek udostępniła kiedyś Marta Frankel (dziewczyna, którą poznałam na warsztatach z Ewką- prowadziła Zumbę) na swoim fp na Facebooku. Od tego czasu bardzo sumiennie wypełniam pierwszy punkt i szybciutko po treningu zabieram się za jedzenie :D

      Usuń
  2. Łobczaję to. Jedzenie. Główny powód dlaczego trenuję, żeby móc potem więcej go zjeść <3.

    OdpowiedzUsuń