poniedziałek, 14 lipca 2014

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud :)


Dzień doberek.!

W internecie jest takie zatrzęsienie zestawów treningowych, rysunków z ćwiczeniami, filmików na youtube itd., że łatwo jest się zgubić. Jeśli ktoś mi powie, że nie wie co ćwiczyć i nic nie może znaleźć to poradzę mu żeby postukał się w czoło i poszukał jeszcze raz. ;) 


Póki co polecam trzy filmiki na dwóch kanałach, które niedawno odkryłam. Szukałam czegoś na wewnętrzną stronę ud i pierwszym treningiem jaki znalazłam był ten (klik). Dwie bardzo miłe dziewczyny przedstawiają serię ćwiczeń poprzedzonych rozgrzewką. Mówią jak wykonywać ćwiczenie i na co zwrócić uwagę. Całość zajmuje około 8 minut, więc może to być tylko część naszego treningu złożonego z kilku zestawów. :)
Moje dwa ulubione ćwiczenia to: wznosy nóg, które pięknie angażują mięśnie, nad którymi pracujemy:


oraz ćwiczenia z wykorzystaniem ręcznika:


Kolejnym filmikiem składającym się z dwóch części jest produkcja kanału fitappy2 (klik1) (klik2). Na ten kanał trafiłam, kiedy szukałam jakiś wskazówek odnośnie skakania na skakance i kiedy zobaczyłam, że są tam też ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud, od razu się za nie zabrałam :). Agnieszka bardzo fajnie, pozytywnie motywuje do pracy. Taki amerykański doping (jeśli ktoś oglądał kiedyś ABS 8 minutes-klik- wie, o co mi chodzi)- mi bardzo odpowiada. Uśmiechnięta, pełna energii dziewczyna, która nagrywa treningi w pięknych plenerach :). Moje ulubione ćwiczenia:



Mój trening z tymi filmikami wygląda następująco: 
rozgrzewka (5 min)
50 skoków na skakance, 10 podciągnięć na drążku x5 (ok. 15-20 min)
jeden z filmików (ok. 10 min) 
rozciąganie (10 min) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz