poniedziałek, 12 maja 2014

Muzyka


Dzień doberek.!


Dzisiaj chciałabym napisać co nieco na temat muzyki podczas ćwiczeń. Dla mnie trening bez muzyki jest jakiś taki dziwny... Ostatnio, kiedy ćwiczyłam w lesie moja komórka się zbuntowała i nie chciała odtwarzać muzyki. Gubiłam krok i zamiast skupiać się na biegu (postawie, oddechu itp.) myślałam o wszystkim innym. Za to z muzyką... Wszystko idzie lepiej.! :D


W zeszłym roku, kiedy zaczynałam biegać, powgrywałam sobie na MP3 różne szybkie utwory- takie, które można było znaleźć na Youtube pod tytułem ,,Na trening". Na co dzień nie słucham takiej muzyki, ale wkręciłam sobie, że przy takiej będzie mi się łatwiej biegać. Na liście znalazły się szybsze utwory Vanessy Mae, kilka kawałków Black Eyed Peas. W tym roku, natomiast, uświadomiłam sobie, że przecież można biegać w rytm ulubionej muzyki (ale odkrywcze.... xD), więc pierwsze bieganie zaliczyłam w towarzystwie Beatlesów. Pierwsza płyta z 1963 roku ,,Please Please Me" rządzi.! :D Od razu lepiej się biega.!


Moim ostatnim odkryciem jest też radio internetowe Open FM. Stacja Fitness jest idealna do ćwiczeń z Ewą Chodakowska i innych domowych zestawów. Muzyka, która tam leci jest wesoła, żywa i dobrze nastraja. Nie wspominając o innych stacjach, które lecą na okrągłą, typu Rock Ballady, czy Lejdis Cafe <3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz